piątek, 9 grudnia 2011

zabawa mikołajkowa

Trochę spóźniona (jak zwykle) piszę o fantastycznej zabawie mikołajkowej, którą wymyśliła Weronika z Mojej Doliny. Wspomniana wcześniej Weronika wylosowała spośród chętnych pary, w wyniku czego przygotowywałam paczuszkę dla Oli, a Weronika właśnie dla mnie. Bardzo dziękuję Weroniko za śliczną podusię, a tak jak Ci pisałam, nawet kokardki, wianuszek i papier, w któy mój mikołajkowy prezent był zapakowany znalazły się już wśród moich świątecznych dekoracji. Poniżej zdjęcia podusi, która już się usadowiła na fotelu.



Dobra, wracam do produkcji pozostałych świątecznych gadżetów! Pozdrowienia,
Marta

1 komentarz:

  1. Chyba udało mi się wpisać w klimat twojego mieszkanka :)
    Bardzo mi miło że prezent się spodobał.
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń